• 100% Vegan
  • KIIRKULLER Tallinnas I-VII 12-20
  • RoheValik on meie suure rõõmu ja südamega tehtud :)

100% Ultra puhas mikroniseeritud kreatiinmonohüdraat, 252g

12,95 €

¤ Kreatiin on maailma kõige uuritum ja ohutum toidulisand, mis suurendab füüsilist jõudu, et suudaksid rohkem trenni ajal kõrge pinge all teha!
¤ Sertifitseeritud The Vegan Society poolt
¤ Kolmanda osapoole poolt kontrollitud puhtus ja kvaliteet.

 

Laoseis: 1
Tarneaeg: 0-3 päeva

MIS ON KREATIIN MONOHÜDRAAT?

Kreatiin on aine, mida looduslikult leidub lihasrakkudes.

Kreatiin suurendab füüsilist jõudlust järjestikuste lühikese ja kõrge intensiivsusega treeningutena, aidates lihastes ATP tootmist.

Kreatiin on populaarne toidulisand, mida kasutavad tavaliselt sportlased, kes soovivad oma jõudu ja jõudlust suurendada.

See on üks teaduslikult uuritavaid toidulisandeid planeedil ja Rahvusvaheline Sporditoitumise Selts peab seda lihasmassi kasvatamise "kõige tõhusama toidulisandina".

Kreatiini eelised
Mõned kreatiini teaduslikult tõestatud eelised on järgmised:

Suurendab meie ATP tootmist, mis on raske tõstmise ja intensiivse treeningu peamine energiaallikas
Võimaldab rohkem kogu treeningut või töö mahtu
Parandab rakkude signaalimist ja suurendab rakkude niisutust
"Märkimisväärselt" suurendab võimet ehitada lihaseid ja jõudu.
Performance'i vaatenurgast on võimatu ignoreerida tõendeid selle kohta, et kreatiin tõesti toimib. Kuid mida näitavad tõendid meie tervise kohta?

Selles artiklis vaatlen lähemalt kõiki kreatiini alaseid uuringuid, et saaksite ise otsustada, kas see on teie jaoks sobiv toidulisand.

Kas kreatiin on ohutu?
On väiteid, et kreatiin on ohtlik ja sellel on kõrvaltoimeid, kuid need väited ei ole tõestatud.

Tegelikult on kreatiin üks planeedi enim testitud toidulisandeid ja seda peetakse "silmapaistva ohutusprofiiliga".

Kreatiini tarbimise pikaajaliste mõjude kohta on läbi viidud palju erinevaid uuringuid, millel puuduvad tervislikel inimestel negatiivsed tagajärjed tervisele. Sellises laiahaardelisemas uuringus uuriti enam kui 50 erinevat veremarkerit ega täheldatud 21-kuulise kreatiini lisamise järgselt mingeid kõrvaltoimeid.

Ja teises, tarbisid katsealused viie aasta jooksul massiliselt 30 grammi kreatiini ja ei teatanud ka kahjulikest mõjudest.

On väiteid, et kreatiin põhjustab krampe või dehüdratsiooni, kuid jällegi ei toeta uuringud seda. Tegelikult viitavad uuringud sellele, et kreatiin võib tänu suuremale veepidamisele lihasrakkudes vähendada dehüdratsiooni kestvusharjutuste ajal kõrgel kuumusel.

Lisaks võib kreatiiniga täiendamine pakkuda täiendavat kasu tervisele, sealhulgas treeningu järgne taastumine, vigastuste ennetamine, termoregulatsioon ja / või seljaaju neuroprotektsioon.

Lõpuks on märkimisväärseid tõendeid selle kohta, et kreatiiniga täiendamine võib parandada mälu ja ajutegevust ning kaitsta neuroloogiliste haiguste, nagu dementsus ja Alzheimer, eest. Nii et isegi kui te ei võta kreatiini jõudluse eeliste jaoks, võiksite kaaluda selle võtmist nendel põhjustel.

Alumine rida on see, et kreatiin on erakordselt ohutu toidulisand, millel on palju tõestatud eeliseid. Tervisliku ja tasakaalustatud toitumise kõrval pole vaja karta kreatiiniga täiendamist.

 

KUIDAS KASUTADA
Lisage veele, mahlale või smuutile 3 - 5g kreatiinmonohüdraati.

Kreatiini omastamise maksimeerimiseks lihastes soovitame seda kasutada enne või pärast treeningut. Puhkepäevadel jätkake imendumise säilitamiseks kreatiiniga täiendamist.

Kui teile kreatiini maitse ei meeldi, proovige kibeduse varjamiseks lisada sidruni- või laimimahla pigistust.

Selle toidulisandi kasutamise ajal püsige hüdreeritud.
Ärge ületage soovitatud annust.
Ärge kasutage seda toodet, kui olete alla 18-aastane või olete rase või imetate.

Kommentaarid

Sarnased tooted