• DPD = 2,49€ / 39€+ = 0€
  • Tallinna linnas nüüd kiirkuller või järgmise päeva kuller! (49€+ = 0€)
  • Teeme RoheValikut kogu oma südamest :)

Kõrvitsaseemnejahu 250g, mahe

6,49 €

25,96 €/Kg

See kõrvitsaseemnejahu on valmistatud värsketest Austriast pärit kõrvitsaseemnetest. Seemned on röstitud, õrnalt õlitatud ja peeneks jahvatatud.

Kõrvitsaseemnejahu on mitmekülgne ja sobib ideaalselt küpsetamiseks. Seda võib lisada ka teraviljale, smuutidesse või valguesmuutisse.

Proovige pähklimaitselist jahu salatite ja kastmete lisandina.

  • Taassuletav, jätkusuutlik orgaaniline pakend sobib ideaalselt ladustamiseks ja on 100% kompostitav.

 

60.7% valku!

 

Laoseis: 2
Tarneaeg: 0-3 päeva

Mõned soovitused jahu kasutamiseks:

  • gluteenivaba riivsaiana paneerimiseks
  • kõrvitsaseemnenuudlite valmistamiseks
  • küpsetamiseks - küpsetades saab 20–25% tavapärasest jahust asendada kõrvitsaseemne jahuga. Vajadusel soovitame retseptis vedelikukogust veidi suurendada, kuni tainas on soovitud konsistentsiga.
  • proovige valmistada sellest teraviljatooteid, smuutisid, kokteile, salateid, kastmeid ja dipikastmeid

Kõrvitsaseemnejahu on jahvatatud kõrvitsaseemned, mida on mugav kasutada inimesel, kes ei soovi kõrvitsaseemneid närida või neile,  kes tahavad segada seda mõne toidu või smuuti sisse, et saada kätte kõrvitsaseemnete kasulikkus. Jahust omastab organism tavaliselt kõik kasuliku paremini, kuna seemneid me tihtipeale ei jaksa nii peeneks närida.

Kõrvitsaseemned on ainukesed seemned, mis neutraliseerivad happelist toitu – kõrvitsaseemnetest on seega kasu neile, kellel on kõrvetised. 100 grammi kõrvitsaseemneid sisaldab ca poole päevasest valgukogusest.

Kui tarvitate lisandeid B-grupi vitamiinide puudujäägi leevendamiseks, siis proovige kõrvitsaseemnejahu. Kõrvitsaseemnejahu on hea B-vitamiini allikas – see sisaldab tiamiini, riboflaviini, niatsiini, pantoteenhapet, B6 vitamiini ja folaatide. Kõrvitsaseemned sisaldavad L-trüptofaani, mis aitab võidelda depressiooniga.  Kõrvitsaseemnejahu söömine aitab toime tulla depressiooni ja õpiraskustega.

Kõrvitsaseemned võivad aidata vältida neerukive. Uuringud näitavad, et kõrvitsaseemned aitavad vältida kaltsiumoksalaadi neerukive.

Kõrvitsaseemned aitavad parasiitide, eriti paelusside vastu.  Inimesed on neist läbi aegade abi leidnud nii kõrvetiste kui sooleparasiitide korral.

Kõrvitsaseemned on eriti kasulikud neile, kes tegelevad füüsilise tööga või aktiivselt spordiga. Regulaarsel tarvitamisel paraneb mälu, suureneb füüsiline võimekus, väheneb stress ja närvipinge.

Kasulikke omadusi võib loetlema jäädagi. Kõrvitsaseemned sisaldavad rikkalikult B grupi vitamiine, samuti C, D, E ja K grupi vitamiine. Samuti on neis magneesiumi, rauda, fosforit, tsinki, vaske, seleeni, mangaani, flvonoide, kaaliumi, beetakaroteeni, niatsiini ja foolhapet.

Kõrvitsaseemned sisaldavad rohkesti fütosteroole. Fütosteroolid alandavad vere kolesteroolitaset, vähendades kolesterooli imendumist ja suurendades selle eraldamist organismist.

 

Koostisosad: kõrvitsaseemnejahu pulber*
*kontrollitud orgaanilisest kasvatamisest

Päritolumaa: Austria

Toitumisalane teave 100 g kohta:
Energia 1633kJ /390kcal
Rasv 11,2 g
Küllastunud rasvhapped 2,1 g
Süsivesikud 5,2 g
suhkur 2,6 g
Valgud 60,7 g
Kiudained 12,7 g
Sool 4,1 g

Kommentaarid

Sarnased tooted