• 100% Vegan
  • KIIRKULLER Tallinnas I-VII 12-20
  • RoheValik on meie suure rõõmu ja südamega tehtud :)

Veebipoe Rohevalik.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Eriti Metsas (registrikood 14988647), asukohaga Rüütli 22-3, Tartu.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

 

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita

nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse

ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,

teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba

kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

 

Kaupu saadetakse Eestisse ning Soome.

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates

müügilepingu jõustumist. 

 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Kauba tellimine pakiautomaati

 

E-pood ei vastuta püsivate toote muutunud välimuse ega maitseomaduste eest, mis on tekkinud seoses kauba hoidmisega pakiautomaadis. 

Juhime tähelepanu, et kui Itella (Smartpost) pakiautomaadid asuvad kauplustest sees (on toatemperatuuril), siis Omniva pakiautomaadid asuvad välitingimustes.

Seega, kui olete tellinud kauba pakiautomaati, soovitame toodetele järele minna esimesel võimalusel. Osa kaubast (nt kakaotooted, kuivatatud puuviljad jms) on temperatuuritundlik, mis tähendab, et Eestimaa suvi ja talv mõjutavad pakiautomaadis olevat temperatuuri ja sellega ka kauba kvaliteeti oluliselt - lisaks välimusele võivad muutuda ka maitseomadused. Kaup võib suure külmaga jäätuda või päikeselise ilmaga (eriti, kui päike pakiautomaadile peale paistab) võivad nt kakaovõiga tooted hakata sulama. Samuti pole hea hoida kaupa pikalt toatemperatuuril, vaid kvaliteet ning parimad maitseomadused on tagatud kuivas ja jahedas.



Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul kui pakend on avamata.

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Tagastatud kaup peab olema originaalpakendis, mis on puhas, rikkumata ning mida on säilitatud vastavalt pakendil olevatele säilitustingimustele.

 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on

vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja

toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus

alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-kirja teel. Avalduses peavad sisalduma ostja nimi ja kontaktandmed, tellimust nr, kauba kätte saamise viis ja kuupäev, tagastamise põhjus ning saata see e-post aadressile info@rohevalik.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb

asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14

päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja

tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja

kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama

kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind

veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

 

Pretensioonid tarnitud koguste, kvaliteedi jms osas tuleb esitada hiljemalt 72 tunni jooksul pärast kauba kätte saamist. Hilisemaid pretensioone kahjuks arvestada ei saa. Pretensioon tuleb saata e-kirja aadressile info@rohevalik.ee. Vajadusel lisada pretensiooni selgitavad pildid.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul.



Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@rohevalik.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.